Бүх насныханд зориулсан өндөр болгох дасгал

Заавал үнэтэй витамин авалгүйгээр гэрийн нөхцөлд дасгал хийгээд л өндөр болох боломжтойг та мэдэх үү? Зарим хүмүүс дасгал хийх дургүй эсвэл өсөх нас дуусчихсан гэж боддог учраас төдийлөн биеийн хөдөлгөөн хийх нь цөөн байдаг. Тиймээс бид та бүхэндээ бүх насныханд зориулсан өндөр болгох дасгалыг хүргэе.

Бүх насныханд зориулсан өндөр болгох дасгал
Аав ээжээ хайрлая!
Хаах
Сурталчилгаа

Та доорх дасгалыг 2 удаагийн давтамжтайгаар өдөр бүр хийгээрэй.

1 Сунгалт

Өндөр болохын тулд хийх хамгийн чухал зүйл бол сунгалтын дасгал юм. Тиймээс та өдөр бүр 50-60 секунд зурган дээрх шиг сунгалтын дасгал хийгээрэй.

Сунгалт

2 Өгзөг өргөх

Газар хэвтээд өвдөгөө нугална. Дараа нь өгзөгөө зураг дээрх шиг 20 секунд орчим өргөөрэй.

Өгзөг өргөх

3 Кобра сунгалтын дасгал

Доош харж хэвтээд гараараа тулан дээш хотойгоорой. Ийм байрлалаар 15-30 секунд болох хэрэгтэй.

Кобра сунгалтын дасгал

4 Ширээ хэлбэрт сунгалт

8-20 секунд орчим зураг дээрх шиг байрлалыг аваарай.

Ширээ хэлбэрт сунгалт

Хэрвээ танд энэ зөвлөгөө таалагдсан бол доорх мэдээллийг сонирхоорой:

~Долоо хоногт 8кг турах нууц~

191
таалагдаж байна

10
таалагдахгүй байна

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд caak.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
Сурталчилгаа (15)
Хаах

Сэтгэгдэл

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд caak.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
0/1000
  • ×
    Хариулах ({[{ cmmnt.children.length }]})
    0/1000
    • {[{ childComment.username }]} {[{ childComment.ip_address }]} ×
      {[{ childComment.text }]}
      {[{ childComment.dislike_count }]}
    • Бусад сэтгэгдэл ()
  • Бусад сэтгэгдэл ()