Илүүдэл жинг гайхалтайгаар хасах 21 хоногийн алхалтын дасгал

Хэрвээ та фитнессээр хичээллэж эхлэж байгаа бол мэргэжлийн дасгалжуулагч Галина Дензел (Galina Denzel)-ийн зохиосон 21 хоногийн алхалтын төлөвлөгөөг хэрэгжүүлээд үзээрэй. Үүний ачаар та илүүдэл жингээ хасаж чадахаас гадна илүү эрүүл болох болно. Ингээд 21 хоногийн жин хасах алхалтын төлөвлөгөөг танд хүргэе.

Илүүдэл жинг гайхалтайгаар хасах 21 хоногийн алхалтын дасгал
50% ХӨНГӨЛЛӨӨ!
Хаах
Сурталчилгаа

1 Эхний долоо хоног

Өдөр 1: Өглөө орой 5 минут алхана.

Өдөр 2: Өглөө орой 7 минут алхана.

Өдөр 3: Өглөө орой 9 минут алхана..

Өдөр 4: Өглөө оройд 10 минут алхана.

Өдөр 5: Өглөө орой 12 минут алхаж, өөрийнхөө тэвчээрийг шалгаарай.

Өдөр 6: Өглөө орой 15 минут алхана.

Өдөр 7: Эхний долоо хоногийн сүүлийн өдөр өглөө орой 18 минутаар алхаарай. Ингээд эхний хэсэг амжилттай болсон учир 2 дахь долоо хоног руу орцгооё.

Эхний долоо хоног

2 2 дахь долоо хоног

Өдөр 8: 2 минут бие халаалт хийх зорилготойгоор алхаж, 10 минут хурдан алхаад дараа нь дахин 2 минут хөнгөн алхана.

Өдөр 9: 20 минутын турш хөнгөн алхана.

Өдөр 10: Энэ өдөр та 5 минут хөнгөн алхаж, дараа нь 12 минут хурдтай алхаад, дахин 5 минут хөнгөн алхана.

Өдөр 11: 10 минут хөнгөн алхана.

Өдөр 12: Энэ өдөр та 10 дахь өдөртэй адил 5 минут хөнгөн алхаж, дараа нь 12 минут хурдтай алхаад, дахин 5 минут хөнгөн алхана.

Өдөр 13: 20 минут хөнгөн алхана.

Өдөр 14: Хоёр дахь долоо хоногийн сүүлчийн өдрөө та 5 минут хөнгөн алхаж, дараа нь 18 минут хурдан алхаж эцэст нь 5 минут хөнгөн алхаарай.

2 дахь долоо хоног

3 3 дахь долоо хоног

Өдөр 15: Хамгийн сүүлийн долоо хоногийн эхний өдөр та шатаар дээш доош 10 минут алхаж, 2 минут хөнгөн алхалтаар дуусгаарай.

Өдөр 16: 20 минутын турш хөнгөн алхалт хийнэ.

Өдөр 17: Шатаар дээш доош 12 минут алхаж, сүүлийн 2 минут хөнгөн алхана.

Өдөр 18: Энэ өдөр өмнөх өдрүүдээс бага зэрэг онцлогтой. 25 минут хөнгөн алхалт хийж, дараа нь 12х2 давтамжтайгаар суулт хийнэ.

Өдөр 19: 20 минут шатаар дээш доош явж дараа нь 3 минут хөнгөн алхана.

Өдөр 20: 25 минут хөнгөн алхана.

Өдөр 21: Ингээд хамгийн сүүлийн өдрөө 20 минут хурдан алхаж, 3 минут хөнгөн алхах юм.

3 дахь долоо хоног

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд caak.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
Сурталчилгаа (15)
Хаах

Сэтгэгдэл

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд caak.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
0/1000
  • ×
    Хариулах ({[{ cmmnt.children.length }]})
    0/1000
    • {[{ childComment.username }]} {[{ childComment.ip_address }]} ×
      {[{ childComment.text }]}
      {[{ childComment.dislike_count }]}
    • Бусад сэтгэгдэл ()
  • Бусад сэтгэгдэл ()